PRIMERS PASSOS

A l’inici del curs, les nostres professores de robòtica, ens van proposar apuntar-nos al concurs de RetoTech, teníem moltes ganes, ja que l’any passat alguns alumnes del centre van participar i encara ens van quedar més ganes de tornar-hi aquest curs 22-23. Ràpidament, ens vam posar a fer un vídeo que va ser seleccionat pels organitzadors de RetoTech. Ens vam alegrar molt, i de seguida ens vam posar a treballar!

Les persones que participem en aquest repte, ho fem de manera voluntària i creiem que amb la nostra motivació per la robòtica aconseguirem obtenir un bon resultat. Ens reunim una vegada per setmana durant una hora i mitja per començar a dissenyar el projecte que presentarem de cara al juny. A causa de la gran càrrega de feina que hem d’assumir, ens hem organitzat en grups de treball: els programadors de la placa, els programadors de l’app, els constructors i els encarregats de gravar i editar el vídeo.

Les primeres classes entre tots vam triar el problema que volem resoldre i de quina manera li donarem solució. La idea que més ens va convèncer va ser fer un mini hort ecològic intel·ligent, donat que el curs passat teníem una planta que no vam saber cuidar bé i va morir. Volem que el nostre disseny estigui fet amb components del kit, però no ens volem limitar i també farem servir components compatibles amb la placa Arduino, ja que necessitem algunes funcionalitats que el kit no té.

Ara mateix, continuem treballant, i de mica en mica anem consolidant el nostre projecte, l’hort intel·ligent. Encara ens queda molt per fer, però ben segur que ho aconseguirem!

Si voleu saber-ne més ens podeu trobar a la nostra pàgina web i a l’instagram, us hi esperem!

———————————————————————————————————————————–

Al inicio del curso, nuestras profesoras de robótica, nos propusieron apuntarnos al concurso de RetoTech, teníamos muchas ganas, ya que el año pasado algunos alumnos del centro participaron y todavía nos quedaron más ganas de volver este curso 22-23. Rápidamente, nos pusimos a realizar un vídeo que fue seleccionado por los organizadores de RetoTech. ¡Nos alegramos mucho, y enseguida nos pusimos a trabajar!

Las personas participamos en este reto, lo hacemos de forma voluntaria y creemos que nuestra motivación por la robótica conseguirá obtener un buen resultado. Nos reunimos una vez por semana durante una hora y media para empezar a diseñar el proyecto que presentaremos de cara a junio. Debido a la gran carga de trabajo que debemos asumir, nos hemos organizado por grupos de trabajo: los programadores de la placa, los programadores de la app, los constructores y los encargados de grabar el vídeo.

Las primeras, clases, entre todos elegimos el problema que queremos resolver y cómo le daremos solución. La idea que más nos convenció fue hacer un mini huerto ecológico inteligente, dado que el pasado curso teníamos una planta que no supimos cuidar bien y murió. Queremos que nuestro diseño está hecho con componentes del kit, pero no queremos limitarnos y también utilizaremos componentes compatibles con la placa Arduino, ya que necesitamos algunas funcionalidades que el kit no tiene.

Ahora mismo, seguimos trabajando, y poco a poco vamos consolidando nuestro proyecto, el huerto inteligente. ¡Todavía nos queda mucho por hacer, pero seguro que lo conseguiremos!

Si queréis saber más nos podéis encontrar en nuestra web i en instagram, os esperamos!



Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *